Komuniciranje s dužnicima prepustite stručnjacima
Rana telefonska naplata potraživanja od ključnog je značenja. Radi se o iznimno ranom uspostavljanju kontakta s dužnikom kada se telefonskim kontaktima uključimo u proces poticanja dužnika ka plaćanju, odmah nakon roka dospijeća plaćanja. Telefonsku naplatu potraživanja možemo izvoditi i istovremeno s internim procesima od strane vjerovnika.
Usluge telefonske naplate potraživanja programski su podržane s ugrađenom IP telefonijom, što nam osigurava preglednost u izvođenju procesa od strane operatera i optimalno izvođenje usluge. Program bilježi vrijeme i sadržaj razgovora, dogovor o plaćanju, zapravo cjelokupni kronološki zapis komuniciranja s dužnikom. Program putem liste obrada obavještava operatere o dužnicima koji se ne drže npr. dogovora o obročnom otplaćivanju duga. Na osnovi te obavijesti operater kontaktira dužnika i potiče dužnika na pravovremeno plaćanje duga.