Prohit drugačije
Svjesni smo da su danas »izvrsnost i različitost« važni kriteriji za opstanak na tržištu kako bi se zadržala konkurentna prednost.
Održavanje dobrih odnosa s dužnicima u procesu naplate potraživanja
Trebamo biti svjesni da, u fazi naplate potraživanja, komuniciramo s ljudima ili poduzećima koji su se našli u različitim situacijama – trajni nedostatak osnovnih sredstava, gubitak posla, nepredviđeni troškovi…Uobičajeno je da su takvi dužnici više ranjivi i osjetljivi, stoga komunikacija u odnosu prema njima treba biti prilagođena. Potrebno im je pružiti mogućnost i način kako otplatiti potraživanje i istovremeno ih upoznati sa svim posljedicama neplaćanja potraživanja.
Iznimno je važno da raspolažemo sa svim podatcima o dužniku, da poznajemo strukturu njihova duga i da ovisno o vrsti dužnika odaberemo i upotrijebimo odgovarajuću tehniku i vještinu. Operateri u pozivnom centru imaju razvijene posebne vještine kao što su vjerodostojnost, komunikativnost, uvjerljivost, stručnost, odlučnost, ljubaznost, suosjećanje, te prije svega znaju slušati dužnika.
Ukratko, naplata potraživanja je previše zahtjevan i kompleksan posao da se provodi improvizirano i amaterski. Važan je stručni pristup, što dobivamo i usavršavamo kroz različite oblike obrazovanja stručnog kadra. Neki od oblika obrazovanja su: savladavanje komunikacijskih vještina, savladavanje konfliktnih situacija, do usavršenih tehnika, scenarija pozivanja i sl. Skup svega nabrojanog utječe na to da održavamo dobre odnose s dužnicima, kako sada, tako i u budućnosti.
Radujemo se suradnji s Vama.