Ne čekajte, s naplatom je potrebno početi odmah!
U slučaju da rana telefonska naplata potraživanja ne uspije, postupak se naravno nastavlja. Radi se o sistematičnom provođenju točno izrađenog scenarija naplate, odnosno o izvođenju uzastopnih koraka pismenog ili telefonskog podsjećanja po unaprijed određenim vremenskim intervalima. Nekoliko dana nakon što dužnika pismeno podsjetimo na njegov neplaćen dug, kontaktiramo ga i telefonskim putem. Telefonske brojeve korisnika dobivamo od naših naručitelja sukladno poslovnim praksama naručitelja, naravno također ih konstantno tražimo i u javno obavljenim bazama podataka. Služimo se i drugim pravno dozvoljenim izvorima traženja adresa i telefonskih brojeva. Dužina scenarija u pred sudskoj naplati potraživanja ovisi o visini i zastarijevanju potraživanja, gdje je najčešća dužina procesa određena u periodu od 30 do 90 dana, odnosno dužinu dogovorimo zajedno s naručiteljem prema prethodno izrađenoj analizi dospjelih potraživanja.