U slučaju da imate bilo kakvih nedoumica ili nezadovoljstava s našim proizvodima ili uslugama, stojimo vam na raspolaganju kako bismo ih riješili. Molimo da pročitate informacije o podnošenju prigovora ili nas izravno kontaktirate.
Način podnošenja prigovora
Podnositelj prigovora može društvu Prohit d.o.o. podnijeti pisani prigovor bez naknade na sljedeće načine:
- osobno u poslovnim prostorijama Prohit d.o.o.
- e-mailom: prigovori@prohit.hr
- poštanskim uslugama na adresu Prohit d.o.o., Odjel usklađenosti i pravnih poslova, Selačka 16, 10110 Zagreb
Sadržaj prigovora
Svaki prigovor mora sadržavati sljedeće elemente:
- Osobni podaci: ime i prezime, adresa, OIB dužnika
- Opis problema: detaljan opis problema koji se osporava
- Relevantna dokumentacija: priložena sva relevantna dokumenta koji podržava prigovor
- Zahtjev: jasno naveden što se traži kao rezultat rješavanja prigovora
- Kontakt informacije: način na koji će Prohit d.o.o. komunicirati s podnositeljem prigovora i na koji način čega obavještavati o poduzetim radnjama
- Potpis: Potpis podnositelja prigovora.
Vaše prigovore rješavat će ovlaštene osobe iz Odjela usklađenosti i pravnih poslova koji će pažljivo pregledati prigovor dužnika. Ovlaštene osobe iz Odjela usklađenosti i pravnih poslova će stručno, objektivno i neovisno preispitati sve argumente koje dužnik navodi i provjeriti jesu li ti argumenti osnovani ili ne. Nakon zaprimanja prigovora, dostavit ćemo potvrdu o primitku prigovora u roku od 5 dana, a konačna odluka o prigovoru bit će donesena u roku od 15 dana. Iznimno, ako Prohit d.o.o. ne može dati odgovor u navedenom roku od 15 dana zbog razloga na koje se nije moglo utjecati, Prohit d.o.o. dužno je dužniku u tom roku dostaviti obavijest u kojem se navode razlozi kašnjenja odgovora na prigovor, kao i navesti rok do kojega će dužnik primiti konačan odgovor koji ne smije biti duži od 35 dana od dana zaprimanja prigovora.
Ako ste nezadovoljni odgovorom ili odlukom društva Prohit d.o.o. imate mogućnost podnošenja pritužbe Hrvatskoj narodnoj banci te na podnošenje pritužbe Ministarstvu financija, Financijskom inspektoratu.
Ostale informacije o podnošenja prigovora možete naći u dokumentu Politika sadržaja rješavanja prigovora dužnika koja se nalazi na sljedećem linku: Politika sadržaja rješavanja prigovora dužnika